Service pe baza de abonament sau la comanda pentru tehnica de calcul si birotica:

 

  1. Revizie lunara la echipamentele din dotarea clientilor;
  2. Interventii la sediul clientului si reparatii in laboratorul firmei;
  3. Reconfigurari dorite in scopul imbunatatirii performantelor calculatoarelor din dotarea clientilor;
  4. Instalari, reconfigurari retele de calculatoare;
  5. Instalari soft de baza;
  6. Asistenta software retea;
  7. Cablare structurata.

 In activitatea de service asiguram:

  1. Timp de raspuns la interventie 4 ore;
  2. Timp de rezolvare 24 ore;
  3. Garantia subansamblelor inlocuite – 12 luni pentru piesele second hand si 24/36 pentru piesele noi;
  4. Garantia lucrarii executate in cadrul reparatiilor – 3 luni pentru defectul reclamat si remediat.

La revizie se efectueaza urmatoarele operatii:

  1. Testare initiala;
  2. Desprafuirea trimestriala a echipamentului sau de cate ori este necesar;
  3. Reglarea si ungerea subansamblelor mecanice;
  4. Diagnoza gradului de uzura a diferitelor subansamble si stabilirea necesitatilor de inlocuire;
  5. Optimizarea informatiei de pe hard disc;
  6. Refacerea sistemului de operare in caz de incidente;
  7. Testare finala;
  8. Verificare conectica retea si readucerea in stare de buna functionare.

 

In cadrul asistentei software retele se asigura

  1. Configurare statii si server in cazul extinderii sau reducerii retelei;
  2. Reconfigurari in cazul unor incidente;
  3. Consultanta telefonica la nevoie;
  4. Configurare resurse retea: imprimante, discuri, etc;
  5. Configurare utilizatori;
  6. Configurarea securitatii retelei;
  7. Back-up periodic in functie de importanta datelor.

 

Pretul contractelor de service este stabilit in functie de oferta de service discutate. Este variabil in functie de numarul de echipamente si de tipul echipamentelor (calculatoare, laptopuri, imprimante, multifunctionale, copiatoare,etc.).
Pentru o oferta personalizata, nu ezitati sa ne contactati telefonic sau pe e-mail.